Hétköznapi receptek a Regenoros diéta idejére

Regenorozók receptötlet gyűjteménye

Csicsóka lepény

2017. április 03. - Saller Kati

Gruicsné Sümegi Éva receptje alapján!

17626673_1219213201509761_1691431587836865050_n.jpg

 

Hozzávalók:


fél kiló csicsóka

két tojás

egy marék medvehagyma

annyi barna rizsliszt hogy kicsit sűrűbb állaga legyen mint a palacsintatésztának, kb. egy merőkanálnyi volt

kizsírozott sütőpapírral bélelt tepsi

 

Elkészítés:

 

Fél kiló csicsókát lereszeltem, összekevertem két tojással, egy marék medvehagymával, sóztam, és annyi barna rizslisztet tettem hozzá, hogy kicsit sűrűbb állaga legyen, mint a palacsintatésztának, kb. egy merőkanálnyi volt a liszt. Kizsírozott sütőpapírral bélelt tepsibe terítettem és 200 fokon fél órát sült. Ropogós lesz a széle, nagyon finom! Akár kenyér helyett is lehet enni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://regenor-receptek.blog.hu/api/trackback/id/tr6612389515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása