Hétköznapi receptek a Regenoros diéta idejére

Regenorozók receptötlet gyűjteménye

Sárgarépa fasírt párolt zöldségekkel, zsíros piritóssal

2018. január 28. - Saller Kati

dscn9959.JPGA recept 2 személyre szól. Ha már unod a húst! :)

Hozzávalók:

A fasírthoz

1 nagy sárgarépa

1 tojás

prézli (teljes kiőrlésű ) amennyit felvesz

só, bors

zsír a sütéshez

A körethez:

vegyes zöldség ízlés szerint

pirítós

kacsazsír

 

Elkészítés:

A sárgarépát a kis lyukú sajtreszelőn lereszeljük. Egy kis zsíron megdinszteljük a hagymát, fokhagymát. Hagyjuk kihűlni, majd keverjük hozzá a sárgarépához, adjuk hozzá a tojást, sót, borsot,és annyi prézlit, amennyitől az állaga nem lesz nagyon puha. Amikor összeállítottuk gömböket formázunk, majd prézlibe forgatjuk majd a tenyerünkkel lelapítjuk. Forró bő zsírban kisütjük.

A körethez én fagyasztott zöldségeket használok amiket már vegyesen kapok így gyorsan megvan. Én szeretem a brokkoli, karfiol, sárgarépa, cukkini mixet szeretem. Az IKEÁban kapható pároló edénybetétet szoktam használni. Ha megpuhult a zöldség mix, tálra tesszük és egy kis zsírt teszünk rá, sózzuk.

2 szelet pirítóst megkenünk kacsazsírral, ezzel tálaljuk fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://regenor-receptek.blog.hu/api/trackback/id/tr7212312365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása